Omaniku esindamine hooldustööde vastuvõtmisel

Tuleohutuspaigaldise kontrollimine ja hooldamine nõuab väga häid teadmisi, kogemusi ja oskusi antud valdkonnas. Kinnisvara valdajale on pandud kohustus teada ja mõista kõiki tehnosüsteeme, nende tööd ja vajadust. Pean tunnistama selliseid tehnikamehi ja spetsialiste on vähe, kes suudaks ise üksinda hooldada  ATS-i, valvesüsteemi, suitsueemaldussüsteemi, voolikusüsteemi, sprinklersüsteemi ja peale seda läheb ja teostab teie 75 tulekustutile hoolduse. Tavaliselt jagunevad tehnikud väikestesse brigaadidesse. Valvesüsteeme ja ATS teevad ühed mehed, sprinklerit ja voolikusüsteemi teised mehed, suitsueemaldussüsteemi kolmandad tehnikud ja tulekustuteid kontrollivad neljandad aga tulekustuteid hooldavad hoopis viiendad mehed.

Siit koorub välja, et hoone valdajana või selle esindajana peate olema sama pädev, kui 10-meheline brigaad, Lisaks peate suutma vahet teha millal on vaja soetada tuleohutuspaigaldisele uus detail või osis. See kõik on võimalik endale selgeks teha, kuid kinnisvara ei koosne ainult tuleohutuspaigaldistest. Lisaks on kütte- ja jahutussüsteemid, veevärk, elektrisüsteemid, hoone heakord, rentnikud jne. Isegi, kui te tahaksite teha kõik korralikult, siis lihtsalt ei jätkuks igapäevaselt nii palju töötunde, et kõigele ennast 100 % pühendada.

Üks võimalus on palgata abitööjõudu, tehnik või tehnikajuht, kes igapäevase tööna tegeleb nende probleemidega. Suurte ja mastaapsete ettevõtete puhul on see ainuõige lahendus. Kuid paljudel ettevõtjatel ei ole lisaväljaminek paarituhande euro näol lihtsalt vastuvõetav ja mõistlik.

Mida me pakume?
Me pakume oma teenust ettevõtjatele, kinnisvara valdajatele ja selle esindajatele, et meie võtame selle funktsiooni üle ehk omaniku esindamine hooldustööde vastuvõtmisel jääb meie kanda.

Teenus on korraldatud nii, et

  • meie esindaja tuleb teie objektile tutvub antud tuleohutuspaigaldisega ja selle dokumentatsiooniga;
  • teie annate meile õiguse teid esindada antud tuleohutuspaigaldise perioodilise või erakorralise hooldustööde juures;
  • meie lepime kontroll- ja/või hooldusteenuse pakkujaga kokku aja, millal viimane objektile tuleb;
  • viibime kogu hooldus ja/või kontrolltoimingu ajal objektil ja jälgime tööde kulgu. vajadusel, kui see ohustab hoone valdaja vara või hoones viibivate inimeste tervist, siis peatame antud toimingute teostamise;
  • vaatame, et tööde maht ja ulatus oleksid täidetud, mis tulenevad lepingutest, standarditest või siseriiklikust seadusandlusest;
  • kontrollime, et kontrollija ja/või hooldaja mõõte- ja kontrollseadmed oleksid taadeldud ja nõuetekohased;
  • peale hooldustööde lõppu anname omapoolse hinnangu, kuid kontrolli- või hoolduseteostaja oma toiminguid teostas;
  • kui hoolduse käigus tekib vajadus soetada uusi süsteemi osiseid või detaile, siis anname hinnangu nende vajalikkusest ja asjakohasusest.

Me pakume omaniku esindamist järgmistele tuleohutuspaigaldistele:

  • tulekustutite kontroll ja hooldus;
  • voolikusüsteemide kontroll ja hooldus;
  • tuletõrjehüdrantide kontroll;
  • tuletõkke- ja evakuatsiooniuste kontroll ja hooldus;
  • sprinklersüsteemide hooldus;
  • drentsersüsteemide kontroll ja hooldus;
  • suitsueemaldussüsteemide kontroll ja hooldus.

Hind teenuse, omaniku esindamine hooldustööde vastuvõtmisel, kujuneb tunnihinna alusel.

Kui te soovite täpsustada või on teil täiendavaid küsimusi, siis helistage meile või saatke oma küsimused e-postiga.

Küsi pakkumust

Oskused ja kogemused

Kogemus: 13 aastat

 

Kontakt: Safeline info@safeline.ee tel 618 8000